Περιγραφή θέματος

  • Γενικά:

  • 1. Πως κάνω αλλαγές στο profile μου. ( password, mail, φωτογραφία κτλ)

  • 2. Οι ρόλοι των χρηστών

    Administrator :ο διαχειριστής μπορεί να κάνει τα πάντα σε όλο το σύστημα και σε όλα τα μαθήματα Έχει πρόσβαση σε όλο το υλικό καθώς και στην εκχώρηση ρόλων.

    Manager: Έχει πρόσβαση στην κατηγορία που έχει οριστεί ως manager και σε όλες τις υποκατηγορίες της. Έχει τα ίδια δικαιώματα με τον administrator για την κατηγορία του.

    Course Creator: ο δημιουργός μαθήματος μπορεί να δημιουργήσει νέα μαθήματα σε κάποια κατηγορία και να διδάξει

    Teacher: ο εκπαιδευτής μπορεί να κάνει τα πάντα σε ένα μάθημα, μεταξύ άλλων να επεξεργαστεί πηγές, και δραστηριότητες, να αναρτήσει και να τροποποιήσει εκπαιδευτικό υλικό, να βαθμολογήσει κτλ. 

    Non-Editing Teacher: ο Περιορισμένος διδάσκων  μπορεί να διδάξει σε μαθήματα και να βαθμολογήσει τους μαθητές, αλλά δεν μπορεί να επεξεργαστεί τις δραστηριότητες και το περιεχόμενο των μαθημάτων.

    Student:  Έχει πρόσβαση στα μαθήματα που έχει οριστεί εκπαιδευόμενος προκειμένου να δεί το εκπαιδευτικό υλικό και να απαντήσει σε forums, tests, choice ktl.

    Guest: ο επισκέπτης μπορεί εφόσον του επιτραπεί να δει το υλικό του σεμιναρίου.

    Προσοχή!!!

    1. Κάθε χρήστης έχει διαφορετικά δικαιώματα ανά μάθημα και ανά κατηγορία.

    2. Για να αποδοθούν δικαιώματα σε έναν χρήστη πρέπει προηγουμένως να έχει καταχωρηθεί στην πλατφόρμα και να του έχει αποδοθεί User Name και password.

  • 3. Πως δημιουργώ Κατηγορίες/Υποκατηγορίες και Μαθήματα

    Για την οργάνωση των εκπαιδεύσεών μου,  έχω την δυνατότητα να δημιουργήσω κατηγορίες(Categories) και υποκατηγορίες(Subcategories) χωρίς περιορισμό. (κάτι αντίστοιχο με Folders/Subfolders).

    Μέσα σε κάθε κατηγορία ή υποκατηγορία  μπορώ να δημιουργήσω υποκατηγορίες και μαθήματα (courses).

    Μέσα σε κάθε μάθημα μπορώ να αναρτήσω το εκπαιδευτικό μου υλικό ( αρχεία κειμένου,παρουσιάσεις, εινόνες, videο κτλ),  να δημιουργήσω  test αξιολόγησης, να ανοίξω ένα Forum  για διάλογο ανάμεσα στους συμετέχοντες, να ορίσω ένα choice, ένα feedback κτλ.

    Δικαίωμα δημιουργίας υποκατηγοριών, μαθημάτων και ορισμού εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων ανά μάθημα έχουν μόνον οι Managers

    Δικαίωμα ανάρτησης  εκπαιδευτικού υλικού έχουν οι Μanagers και οι Εκπαιδευτές.



  • 4. Πως Διαχειρίζομαι Κατηγορίες και Μαθήματα

    Μέσα στην κατηγορία του o Manager  μπορεί να τροποποιήσει τη δομή των υποκατηγοριών και των μαθημάτων. ( Μπορεί να μετακινήσει ένα μάθημα από μια υποκατηγορία σε άλλη, ή να μετακινήσει  μια υποκατηγορία, ή να αλλάξει την σειρά κατηγογιών και μαθημάτων)

  • 5. Εργαλεία Ανάρτησης Εκπαιδευτικού Υλικού

  • 6. Πως οργανώνω τα προσωπικά μου αρχεία (Private Files)

  • 7. Εργαλεία αξιολόγησης

  • 8. Εργαλεία Επικοινωνίας

    Πως αναπτύσω ανοιχτές συζητήσεις (Ερωτήσεις -Απαντήσεις) με τους μαθητές μου. Πως ο εκπαιδευόμενος αναρτά απορίες και  βλέπει τις απαντήσεις του εκπαιδευτή καθώς και τις απόψεις των συνεκπαιδευομένων.

  • 9. Data Base

    Η δραστηριότητα της βάσης δεδομένων επιτρέπει στον εκπαιδευτή  και στους εκπαιδευόμενους, και γεννικότερα σε κάθε ομάδα χρηστών, να δημιουργήσουν, να εμφανίσουν και να αναζητήσουν μια σειρά από εγγραφές για οποιοδήποτε πιθανό θέμα.
    Η μορφή και η δομή αυτών των καταχωρήσεων μπορεί να είναι σχεδόν απεριόριστη, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, αρχείων, διευθύνσεων URL, αριθμών, κειμένου,ημερομηνιών κτλ.

  • 10.H5P

    Το H5P  είναι ένα open source εργαλείο για τη δημιουργία παρουσιάσεων  διαδιαδραστικού περιεχομένου

    Η Επιλογή του  υλικού για το Η5Ρ  έγινε από την Κα Μαρία Τσαρμύρση  Δ18/Γ

  • 11. Πως καταγράφω την παρουσίασή μου σε μορφή Video με το Camtasia studio

    (χωρίστε την παρουσίασή σας σε ενότητες και γράψτε περισσότερα μικρά video. Διευκολύνει τους εκπαιδευόμενους στην αναζήτηση)

    • Δημιουργία Video Αρχείο 4MB PDF document Ανέβηκε στις 15/03/20, 19:38
    • Βήμα 1 Αρχείο 600.8KB Video file (MP4) Ανέβηκε στις 15/03/20, 23:27
    • Βήμα 2 Αρχείο 336.3KB Video file (MP4) Ανέβηκε στις 15/03/20, 23:28
    • Βήμα 3 Αρχείο 302.6KB Video file (MP4) Ανέβηκε στις 15/03/20, 23:29
  • 12. Πως καταγράφω την παρουσίαση μου σε μορφή video από το Power Point.

    (  και τα τρία video δείχνουν την μέθοδο καταγραφής του PPT)

  • 13. Πως ο Εκπαιδευόμενος αναρτά μικροδιδασκαλίες, εργασίες, κτλ

  • 14. Πως παίρνω χρήστες από την εφαρμογή "Διαχείρηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, Ειδικοτήτων και εξειδικεύσεων" και τους μεταφέρω στο "Elearn.ypa.gr"

  • Αυτό το θέμα

    ΑΝΑΦΟΡΕΣ KAI ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ (REPORTS) KAI GRADER REPORTS

    Δεν είναι διαθέσιμο